1 Mar 2017

Перша весняна ластівка

Доброго дня! Вітаю всіх читачів блогу з приходом весни. Сьогодні я хотіла би показати, як я створювала листівку з квітковою композицією до свята 8 березня. 

Для роботи мені знадобилося не так багато матеріалів, а саме: один двосторонній аркуш скрап-паперу, аркуш кальки, кілька квітів та дерев'яні прикраси. 

Розпочала роботу я зі створення основи для листівки та нарізання всіх необхідних частин скрап-паперу. Оскільки папір двосторонній, я отримала заготовки з двома різними візерунками. 

Я вирізала два трохи різних за розміром листочки для основи і один шматочок для того, аби розмістити на ньому напис, І після цього зклеїла їх між собою. 

Аркуш з більш яскравим та кольоровим візерунком я прикрила прозорою калькою з мереживним візерунком. Потім я почала створювати квіткові композиції, дібравши квіти різних кольорів, які пасують до фонового паперу. 

У роботі я часто використовую степлер, аби міцніше закріпити деякі елементи на листівці. 

Для більшого об'єму я використала шнур. Ось така композиція вийшла. 

Я вирішила доповнити її дерев'яними прикрасами у вигляді листочків. 
Передостанній крок - наклеювання напису і приклеювання листівки до основи. 
Наприкінці я трохи побрискала композицію золотим спреєм. 

Бажаю всім читачам блогу чарівної весни і дякую за увагу !

No comments:

Post a Comment