25 Oct 2016

Перші новорічні листівки

Доброго дня! Незабаром розпочнеться активна підготовка до зимових свят, адже попереду ціла низка таких чудових днів як День святого Миколая, Новий Рік та Різдво. Щороку я обіцяю собі не відкладати створення листівок до грудня, тож наразі завдяки чудовим товарам з інтернет-магазину ROSA зробила дві яскраві зимові листівки.
Я отримала ось такий набір матеріалів

Основа будь-якої роботи, на мою думку, - це гарний папір, у моєму випадку це папір від ТМ Heyda. Майже усі аркуші двосторонні, з яскравими візерунками, щільність паперу достатньо висока, а верхній шар трохи глянцевий. Найбільше мені сподобався односторонній аркуш крафтового кольору з золотим ажурним тисненням - на відміну від двостороннього паперу, він матовий, і дуже цікавий на дотик.

Оскільки новорічна тема в кардмейкінгу для мене асоціюється з блискітками, мені дуже захотілося створити листівки з шейкерами, тож я підготувала основи для листівок кольору “Крафт”, та декілька паперових заготовок, менших за основу на 2-5 мм. Аби створити віконце для шейкера, я вирізала кола однакового діаметру в деяких паперових заготовках та заклеїла їх прозорою цупкою плівкою


Для першої листівки мені захотілося зробити контрастний фон, отже я обрала папір насиченого смарагдового кольору з милим різдвяним паттерном.

За допомогою картону товщиною  1,3 см я надала об'єму, необхідного аби наповнення шейкера легко пересувалося. Перед тим, як приклеїти картон до паперової заготовки я вирізала в ньому віконце такого самого розміру і засипала всередину пайєтки.


Готовий варіант мені захотілося доповнити написом, який я попередньо пофарбувала за допомогою маркера від торговельної марки Marvy. Він чудово покриває пористу поверхню картону, рівномірно зафарбувавши природний колір чіпборду.


Другу листівку я вирішила зробити більш вишуканою, тож для оформлення віконця шейкера я використала гумовий штамп від Heyda. Він дуже зручний у використанні, по-перше через те, що гумові штампи набагато чіткіше відбивають малюнок, а по-друге, штампи від цієї торговельної марки продаються з акриловою основою, на якій закріплено штамп, тож для початку його використання не треба додатково купувати акриловий блок.

Я зробила відтиск штампу прозорими чорнилами для ембосінгу і закріпила малюнок за допомогою білої пудри, а потім вирізала круглий отвір такого розміру, якого має бути віконце шейкера.


Додати блиску листівці мені допоміг паперовий скотч з глітером салатового кольору, який дуже гарно відтіняє фоновий папір. Рівно приклеїти тонку смужку мені вдалося не з першого разу, тож я спробувала відклеїти її, і на щастя, попри високу якість клейового шару, скотч не залишив подряпин на поверхні паперу і листівку не було зіпсовано.

Далі я створила необхідний об'єм для шейкера за допомогою такого ж картону, як на першій листівці, і заклеїла внутрішню частину кола паперовим скотчем, оскільки не дуже вдало обрізала товстий картон і таким чином замаскувала недоліки.


Нарешті я підійшла до наповнення шейкера і лише паєток мені забракло, тож я додала фетрову ялинку червоного кольору з набору прикрас, але не лишила її вільно пересуватися, а закріпила за допомогою крапельки прозорого клею. Також, коли склеїла усі заготовки, додала об'ємний напис.



Бажаю всім читачам натхнення та приємної творчості!

2 comments: