7 Oct 2015

Моя заявочка до улюбленої Аґрафки

Доброго дня! Ось і минули шість місяців мого дизайнерства в чудовому блозі "Аґрафка", протягом яких сталося стільки чудових скрапових подій! Разом ми надихали наших читачів нашими "пісенними" завданнями, майстер-класами та цікавими проектами, тож мені б дуже хотілося продовжувати працювати у блискучому складі майстринь. Моє життя трохи змінилося з моменту, коли я подавала першу заявку, проте жодна з обставин не завадить мені приділяти достатньо часу творчим експериментам для улюбленого блогу. Щодо улюблених скрапових напрямків за півроку змінилося небагато, я так само прихильно ставлюся до різноманітних стилів і намагаюся втілювати їх у своїх роботах. Продовжую створювати листівки
Не так давно спробувала працювати зі спреями і дуже вподобала це заняття
Також продовжую вчитись створювати сторінки
Із задоволенням створюю різноманітні коробочки
І, звичайно, не можу уявити свого життя без альбомів!
А ще мені дуже цікаво спробувати вести Project Life! Колись я навіть намагалася самостійно робити картки в електронному вигляді, проте із величезним задоволенням попрацювала б з паперовою версією, тим паче, що зараз в моєму житті стільки цікавих та зворушливих подій, що хочеться заскрапати кожен день !:)
Щиро дякую за розгляд моєї заявочки ! Моя пошта для зв'язку: eluvite@gmail.com
Гарного дня!

5 comments:

  1. надзвичайно гарні роботи, бажаю успіху!!!

    ReplyDelete
  2. Катюш, дякую за те що все ж таки рішилась подати заявку! Роботи чарівні і фото красивезні! Дякую, тобі за участь у наборі блогу Аграфки! Удачі!

    ReplyDelete
    Replies
    1. І тобі від усього серця дякую, Танюш!

      Delete
  3. От первой открытки тащусь, так и знай! :))

    ReplyDelete