11 Mar 2015

Набір у дизайн-команду Lesia Zgharda!

Привіт! Як швидко минає час! Ніби зовсім нещодавно я публікувала пост зі схожою назвою, а нині перший термін моєї роботи у складі чудової дизайн-команди Lesia Zgharda добігає завершення. За умовами, кожен учасник нинішньої ДК може висловити бажання продовжити працювати, і я з радістю користуюся цією можливістю, адже тільки у складі цієї команди я помітила свій справжній розвиток не тільки як скрапбукера, а й як особистості! Півроку в Lesia Zgharda відкрили мені багато маленьких таємниць успіху, навчили раціонально використовувати свій час, не боятися нового, працювати у справжній Команді, де успіхи і негаразди однієї людини неодмінно розділять усі! Я у повному захваті від продукції LZ, безмежно вдячна за цінний досвід, і дуже сподіваюся, що наша співпраця протягом попередніх шести місяців - це тільки початок!:)
Час показати мої улюблені роботи:
- листівка зі штампованим фоном і використанням плівки-оверлею
-дві весняні листівочки у ніжно-рожевих тонах

- альбом для маленької красуні
- весільна листівочка з ажурним фоновим штампом
 - чоловіча багатошарова листівка
- листівка до Великодня з саморобним фоном з чистого аркуша
Детальні умови набору до ДК - у блозі LZ. Щиро дякую за перегляд!
n201503

2 comments:

  1. Катюш, краса!!! Дуже люблю твої роботи!
    Успіху!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, Танюш! Дуже приємні для мене слова!)

      Delete