20 Feb 2015

Моя заявочка до "Аграфки"

Вітаю вас, любі читачі! Сьогодні я презентую своє "креативне резюме" аби взяти участь у наборі до ДК блогу "Аграфка". Скажу по секрету - "Аграфка" - це магазин, у якому я зробила сво' перше скрап-замовлення, мене ще тоді вразив чудовий асортимент і сервіс - досі пам'ятаю цілий пакет різнокольорових гудзиків, який вислали разом із замовленням :) Завжди хочеться бути ближчим до того, що ти любиш... а я люблю душевні блоги, надихаючі завдання, командну роботу - саме тому я хочу стати частинкою цієї ДК! Моє захоплення скрапбукінгом триває вже майже два роки, за цей час я встигла попрацювати майже в усіх стилях, спробувати різноманітні техніки і знайти свою зону комфорту :) Мої улюблені роботи - це листівки та альбоми, покажу декілька з них.
Альбом для дівчинки, тільки-но зроблений, навіть ще не встигла показати детально )

Романтична листівочка
 Обкладинки для залікових книжок
 Альбом для моряка, зазирнути під обкладинку можна тут
 Ніжний альбом для інстафото-закоханих
 Новорічна листівочка
Дуже-дуже об'ємна чоловіча листівка
Взагалі-то я дуже люблю усі свої роботи, бо кожна з них зроблена з душею і чудовим настроєм, але не буду перевантажувати пост фотографіями :)
Отже, схрещую пальці на удачу і дуже сподіваюся, що у березні почну працювати для улюбленого блога!)
набір дизайнерів аграфка
Дякую за перегляд!

2 comments:

  1. удачки) Чудесные работы!!Первый блок очень нежный)И ангелочек знакомый)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо тебе!)
      С этими ангелочками по-видимому скоро будет целая серия работ, они мне не очень нравились на картинках, а вот на открыточке твоей я их "распробовала" и влюбилась) поэтому пришлось партию заказывать)

      Delete