4 Dec 2014

Набір в ДК Вензелик

Доброго ранку! Я сьогодні з постом-заявочкою на участь у відборі до креативної команди "Вензелика". Трошки розповім про себе: мене звати Катя, мешкаю в Одесі, захоплююся скрапбукінгом близбко 1,5 роки. Обожнюю американський стиль, небайдужа до шеббі-шику та еко-стилю; найчастіше роблю листівочки та альбоми. З улюблених матеріалів перше місце посідають скрап-папір і чіпборд - мені здається, що його можна використати скрізь - настільки це універсальний матеріал! А ось список найвдаліших, на мою думку, робіт (недивно, що усі мої улюблені роботи прикрашає чіпборд:)
Зефірна сторіночка з ажурним чіпбордом

 Листівка з чіпбордовим зайчиком

 Міні-альбом з чіпбордом-заголовком
 Альбом для дівчинки з чіпбордом-заголовком та ажурною короною
 Тег з чіпбордом-рамкою
І моя думка щодо роботи у ДК: перш за все я очікую насправді комендної роботи, максимум спілкування та обговорень, генерування спільних ідей! Мені б дуже хотілося створювати надихаючі роботи у різноманітних стилях і, звичайно, підстримувати  просувати українського виробника !:)
Дякую за вашу увагу!

8 comments:

  1. Катю, давно читаю ваш блог, захоплююсь вашими роботами, вони надзвичайно талановиті! Бажаю вам удачі, у "Вензелику" класна команда, вам там буде затишно)

    ReplyDelete
  2. Успехов тебе! держу кулачки!

    ReplyDelete
  3. Катюшка!!! Держу кулачки!

    ReplyDelete
  4. Катюшка, ти краща!))) Хай фортить!)))

    ReplyDelete
  5. Катя, удачі Вам в наборі!!!

    ReplyDelete
  6. желаю удачи!!! безумно красивые, стильные, полнын нежности и романтики работы!!!!

    ReplyDelete