30 Sep 2014

Хочу приєднатися до "Штампувальні" UPD:так, мене прийняли!!!)

Доброго дня! Як вчасно я помітила, що Lesia Zgharda шукає нових дизайнерів! Отже, в останный день, і майже в останні хвилини я додаю свою кандидатуру до списку бажаючих творити у цій крутій команді!
Трохи про себе: мене звати Катерина, мешкаю у місті Одеса, скрапбукінг - це моє захоплення, але в майбутньому я бачу його навіть як свою основну роботу! Вільно володію українською :)) Останнім часом найчастіше я роблю альбоми, проте дуже полюбляю листівки та альбтер-об'єкти.
Мої улюблені роботи
- листівочка із золотавими акцентами
-весняна листівка
- ніжний тег
- шедоубокс із мушлями

- морська сторінка
- новорічна листівка
Начебто все, залишилося тільки долучити інформаційний банер та побажати собі успіхів у наборі! :)
банер ДК 5a

14 comments:

  1. Катюшка, я теж тобі бажаю успіхів!

    ReplyDelete
  2. Катю, щиро дякую за можливість побачити такі чудові роботи, і звичайно ж за участь у відборі! Успіхів!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, Лесю!
      Із нетерпінням чекаю на результати :)

      Delete
  3. Катенька! Конечно удачи тебе! Талант не могут не заметить!
    От всей души тебя благодарю и приглашаю в гости на чашечку чая,заходи http://lika-colorful.blogspot.com/2014/10/blog-post.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо тебе, дорогая!:)

      Delete
  4. Очень красивые работы, удачи в отборе!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Огромное спасибо!)

      Delete
  5. Катюшик...желаю удачи....мне бы хотелось с тобой потворить

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо, Викулька! Удачи нам обеим, было бы здорово, если бы вместе прошли !)

      Delete
  6. Катюша, прекрасные работы, очень талантливые, желаю удачи!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо, Наташенька!)

      Delete
  7. Катенька!!!! ПОздравляю!!!!!!!
    http://stampsblog.zgharda.com/rezultaty-naboru-dk-2014-2015/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Солнышко, спасибо! Вчера ночью увидела новости и пищала как поросёнок от радости!)

      Delete